May 4, 2009

|| DEBAT PERSAHABATAN - UTP - MMU - UPSI ||



adoyai.. ptg tadi lpas blik lbey kurang kol 4.30pm from Undercroft, trus solat and meniduri diri sendiri tanpa mengendahkan sensitiviti org len. Ni brulah berkesempatan untuk bangun n mengupdate blog. ltey gila babeng. tp seronok coz dapt blajaw byk sgt mende from pendebat2 dr UPSI, MMU , UTP termasuklah dari committee2 DAS yg ada memberi komen dan teguran. Thanx untuk semua.



Tahniah buat semua yg bekerja keras menjayakan debat persahabatan kali ini terutamanya PM n TPM DAS09 ( edi n sapik), Abg Junny, committee2 DAS09, ushers, n semua yg terlibat secara langsung n secara x langsung. Bg aku, aku bley nampak kesungguhan dan komitmen amirah hanim n anak2 buahnya to prepare themselves for DAS09 n credits should be given for them. Macam tu juga dgn committee2 yg lain seperti FnB, Pr, Technical ( Azrol yg kelihatan gigih), Log, n semua r.. Tahniah.



Buat rakan2 sepasukan, aku harap kita semua btol2 mendapat benefits from this program, n kita bleh improve our debating skills. Lepas ni stop dulu n blajo rerajin, support aku yg malas ni skali k..hehe... 


Buat syahmi, syazwan, mukha, gowe- nama korang akan dicadangkan dihantar ke jabatan psychology mana2 organisation sbb korang mmg kuat pshyco n nganjing aku. Jumpa aku seblom exam, kalu x...hehhehe..kita tggu dan lihat...

Ok, below ada gambar2 sepanjang program. Untuk lbey gambar, go to DAS09 gallery ( bukan larriesgallery coz kat situ ada gambar nora ja, heheh)



MMU : yg tgh namanya Myer/ *y*a




Pendebat UPSI




Junny n Hairul




yarh..go Naz!!



UPSI juga=]





syahmi yg hot..hehehe..




UTP




team utp gak=]



award pasukan paling ceria..


menanti masa je dak2 nh...



mr dawi



MMU + UTP




das09 committees



Khaza yg digilai ramai..









(^.~)


5 comments:

handhalah ibnu kamil said...

terima kasih ya sidiq.

gembira jga dapat kenal ngan kamu semua.

insyaAllah jmpa lagi nanti!

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

BESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

siddiq said...

handhalah-wcme,,insyaallah,...

adi-waa,,seronoknye,,hehe,..

Nurul Haniza said...

saya suka gaya persembahan anda..wah..heheh ^_^
hebat~
keep it up!

siddiq said...

wuooish..thanx,,nantikan kmnculan my new album..hahaa.. ( tiba )

|| chat ||