May 11, 2009

|| tagged [ special hari ibu ]-from eddy- ||

tagged ni tlah membuatkan aku ada 2 post ntuk arini. maria bley??=p, thanx eddy 4 tagging me..first name lg..ko ah rumetku,,( tiba )

1. Sila masukkan gambar Ibu anda.

yg kiri tu kompem  bkan mak aku, yg tgh lg la bukan,,cube teka yg mana?? sepastinya yang kanan skali=]

2. Sila sambungkan ayat ini. "Saya sangat sayangkan ibu kerana ...... "

...mak la mak diq,. mak je..masa diq nanges kna marah ngn abah sbb pekse hancus, mak try backup diq,mak masak sdap2 bla diq balik dr asrama, mak bgun awal2 pagi tlg abh nak bg diq skolah,,syg r mak,,seme mende mak watpun, mmg diq syg ah..mrh pun syg gak.. 

3. Tuliskan sajak khas untuk ibu... (Jgn panjang2)

emak emak..( cam lagu ibu2 nadanye ye)
bukan mak jenna, ( yg ni dan seterosnye rap sket k)
bukan mak *ino,
bukan mak myra,
ni mak aku...
aku syg mak aku...

4. Kalau anda kaya raya macam Bill Gates, senarai 5 hadiah yang anda ingin berikan kepada ibu anda sempena Hari Ibu.

-kiss mak
-pelok mak
-pi haji bersama suaminya yg tercinta, abahku..
-mak sronok sgt bila aku criter aku nak blajo oversea la, ape2 la, aku nak bwk   mak jaln2   kllg dunia skali.
-nak beli balek seme brg kemas mak yg mak gadai untok aku n adek bradek len,,

5. 5 jenis perasaan anda untuk Hari Ibu tahun ini dan berikan ulasan kepada setiap satu.

1. cemas-kredit xda n maleh pi bank (swaktu d irc)..

2. hiba - Sebab aku mmg x wish gne mulot, pakai sms je, the only time aku wish pakai mulot masa f2, mak hepi sgt. tp aku sgan, hmm bila la aku nak brani lagi..

3. terkilan-xpat duk umah, xdapat r prank mak ngan ulit, angah, yun, ecah, amin, iman, akmal..

4. riso- adik no9 aku dlm perot mak aku lagi,, aritu mak masok sepital pon sorok2 xnak gtau..

5.jealous- tgok org len brani wish kat mak deyrang solo2 pakai mulot,,aku bile,,,

6. tagged 10 orang lagi.

-kak haniza DAS-terserlah sifat keibuannya
-Rafiq MMU-ni lagi la terserlahnye
-Mr hafiz/adi UPSI-minta pendapat cikgu
-n sapa lagi 3 org yang nak jawab,,hehe,,no idea r..seme eddi da tagged..


p/s: sesapa nak wusha baju DAS, nak tempah , msuk link nh , http://mkhazaidi.blogspot.com/2009/05/berita-tergempar-das-09.html , tgok r, smart2 baju, jgn ktggalan=]

3 comments:

khazaidi kamaruddin said...

aiyoo.. sajak ko ni mmg yang terhebat!

siddiq said...

tgok kaki r brader( baca dgn wajah otai )

Nurul Haniza said...

hahahaha..
perli ke ape tuh?? dush3

|| chat ||