Jun 18, 2009

|| aku mengaduh ||

mengaduh??

meng-aduh bunyinya...

bunyinya macam sedikit xmende...

walupon x sdap di dgr masyarakat..

aku rasa mengaduh...

ntah...
aku xpasti camna bunyi mengaduh......

kerna bunyinya kali ini terlalu kedalam jiwa..

cti di rumah sgt skjap...

rindu juga pada family...

tpi ku hepi jga wat apa yg aku wat d utp skrg...

cuma,..

rasa ingin mengaduh sedikit....

tidak ku pasti mengapa..

kelmarin aku maseh menapak di bumi kenyalang..

x dapt aku nafi...

dengan secebis rasa kecewa...

tpi aku ttap belajra dr kesilapan...

esok mau ke johor....

berjuang di uthm....

perjuangan jiwa, dan keazaman aku...

aku ingin menapak kehadapan lagi...

aku x mao tiada perubahan...

perjuangan bersama teman2,..

yang bukan hanya sebagai senior,

tetapi guru2 aku...

bersama kawan seusia..,

yg bukan hy peneman..,

tetapi pembakar semangatku...,

tapi jiwa ini masih mengaduh...

kerna,

aku sedikit ragu...

mampukah aku...

aku ingin kehadapan....

4 comments:

SOPHY said...

tahniah, siddiq.. separuh akhir... teruskan berusaha.. grand!

siddiq said...

yup..thanx=) usaha perlu diteruskan!

shakey said...

hmm...ni out of topic
but just wanna say:
i like dis song :P

siddiq said...

suka juga=]

|| chat ||