Aug 11, 2010

|| happy bufday ecah! ||

Post ini khas untuk akak aku, nurul umi aisyah bt mahyildin!

yun-aisyah

selamat ulangtahun kelahiran yg ke 22! xsangke ko lg tue dr aku da skg.hahaha. semoga umur2 yang mendatang ni akan menjadi lebih barakah n segala urusan dipermudahkan=)

p/s:
sambil layan lagu aizat, aku menaip.
subuh da berlalu, aku mendengar lagu.
ramadhan baru bermula,aku berpuasa.
sahur pertama, edi, peja, muiz bersama.

hahhaha, jarang aku x tdo lepas subuh, konfem tersembam dalam kelas ni karang. here i would like to wish selamat berpuasa kepada semua=)


4 comments:

saira said...

selamat hari lahir kak siddiq.. huhu
(nak2 komen gak)

bukan penggoda said...

slmt hari lahir juga kakak ipau. ehh. kakak skandal. ekekekekeke.

siddiq said...

saira-hhaha.sibuk

bukan penggoda-dia(bukan penggoda) mmg giler-hahaha

saira said...

fine~ sentap..

|| chat ||