Sep 26, 2010

|| semak samun belakang kota ||


aku tido agak lama la hari ni, petang tadi kurang r mimpi macam hari-hari seblom-takda yang aku ingat. kalau tak, smpai letih-letih aku mimpi masa tido.

ape yang korang rasa bila hidop korang jadi pelik sampai korang sendiri rasa hidop korang pelik? belakangan ni seme benda jadi macam tak betul, macam apa yang aku buat bukan aku yang buat. rasa macam tengah-tengah transition nak jadi vampire, tapi ko belum amik darah vampire lagi.


*oh, tak2-gua x sedot lu pun lagi*

aku yang malas nak hapdet belog, ada berlambak-lambak draft yang aku tak post. aku tulis-tulis tapi taknak post, bek tulis dalam diari ja. kitaran tido yang berubah walaupun tempoh masih sama. rasa yang lain terhadap semua benda. munir cakap aku pelik. munir cakap da dekat. hmm, wallahualam. kalau takdirnya, aku mintak biarla dalam keadan beriman, syahid dan diakhiri syahadah. n lagi se, korg seme maafkan sbrg salah silap aku k.

tapi kita tak boleh macam tu, ajal tu kat tangan tuhan. ada prob selesai dulu. hah, so aku nak pesan la, kalu ada problem, jangan lari, jangan buat dek, x setel nnt, bek lah korang selesaikan problem korang, kalu x xbes hidup dalam prob. k.

|| chat ||