Nov 13, 2010

|| 1 year planning ||

setelah setaun planning,
akhernya selamat juga kita pergi dan pulang ke dan dari Bukit Merah Lake Town Resort,

Tanx kpada eddy(driver tegar), muiz(mastermind kelas kedua), peklah(pelakon extra) n peja(cukup rasa) for the nice trip/vacation=)

*apsal tetiba gamba neh?*


fn: haishh,,,kaki kebas, tangan kebas, buntut kebas, mata kebas

Nov 9, 2010

|| talipon ||

petang td abah kol aku, tanya pasal balik raya haji,
setelah tamat mesyuarat (wah, sgguh formal) dengan abah, abah pass fon kat aisara seperti kebiasaannya.

budak tu bkan reti cakap pun, bru msuk setaun , pass tepon pun suka suka ja, sama mcm akmal kecik2 dulu. mcm biasa jugak dr belakang mak n abah akan suruh aisara panggil abang, panggil abg, sayang abang, hahhaha, walaupun budak ni x reti panggil pun, comel sgguh mak n abah aku. tpi kali ni, sesuatu yang xseperti biasa berlaku, mak ckp - mintak abg diq air, n kali ni betul2 keluar suara

"air, air"-versi pelat la tpinya

omaigot, aku sgt teruja ya. damn! i miss u adik! aisara da bleh ckap!first ayat yg aku dgr dr mulut aisara! huwwaa. aku nak balik. da la study week bosan nak mampos. naseb bek ade geng men kad pastu makan ayam goreng muiz hari2 (haha, tp sedap kan muiz), tp aku sgt nak balik, everytime balik pon mesti aisara da besa sket, xsma mcm cuti seblumnya.betapa aku x bersama when she's growing. argh nak balikk..


*miss u damn much*

Nov 4, 2010

|| remuk redam ||

*ade tangan mcam xde.bodo*
satu lgi post emo. jgn baca, i just wanna talk to my belog.

just now, i knew, and i realized,
i ve never been anything and i ve never give anything and i ve never do anything for u before.
-then, singing made me feel better.

so, this evening, i tried the best to do something,
i dropped out my habit, i dumped my laziness,
i was really trying,
but still, i was failed, it was still some shits for you.
just because i am the useless me, and i ll be always looked like that,
and i am nothing better than the person u hated before.

i am truely, honestly sorry, deeply apologize for these whole difficulties i ve done.

Nov 1, 2010

|| Eau de Toilette ||

*sumpah comel sangat menatang ni? ada jual ka?*


Hey kamu,
sederap langkahmu ke hadapan,
terundur inginan aku ke belakang.

go on if it's better for u,
even when it is a disaster for me.
as long as i can stand it,
i ll put my whole self into it,
to act like staying
just like before-even when there's nothing like before..

|| chat ||