Nov 9, 2010

|| talipon ||

petang td abah kol aku, tanya pasal balik raya haji,
setelah tamat mesyuarat (wah, sgguh formal) dengan abah, abah pass fon kat aisara seperti kebiasaannya.

budak tu bkan reti cakap pun, bru msuk setaun , pass tepon pun suka suka ja, sama mcm akmal kecik2 dulu. mcm biasa jugak dr belakang mak n abah akan suruh aisara panggil abang, panggil abg, sayang abang, hahhaha, walaupun budak ni x reti panggil pun, comel sgguh mak n abah aku. tpi kali ni, sesuatu yang xseperti biasa berlaku, mak ckp - mintak abg diq air, n kali ni betul2 keluar suara

"air, air"-versi pelat la tpinya

omaigot, aku sgt teruja ya. damn! i miss u adik! aisara da bleh ckap!first ayat yg aku dgr dr mulut aisara! huwwaa. aku nak balik. da la study week bosan nak mampos. naseb bek ade geng men kad pastu makan ayam goreng muiz hari2 (haha, tp sedap kan muiz), tp aku sgt nak balik, everytime balik pon mesti aisara da besa sket, xsma mcm cuti seblumnya.betapa aku x bersama when she's growing. argh nak balikk..


*miss u damn much*

4 comments:

MiraSue said...

awwww. comelnyaa adik siddiq!

i can see another side of sidiq.:)

siddiq said...

another side ape plak ni kak mira. bkn mmg da tengok semua ke??hahah

Adeera Azman said...

alaaa comelot gilaaaaaaaaa.

siddiq said...

kak deera-hahah, xs senonoh sgguh bunyinya

|| chat ||