Jan 24, 2011

|| lola loli ||

*photo is deleted. sorry to mr jour*

Tahun baru dah bapak lama mula, tapi otak slow aku rasa hari ni start tahun baru. aku baru selak buku baru, tapi aku tak fikir nak isi dengan skrip baru. biasalah, hidup bosan aku, aku rasa terbest untuk dijalani insan penuh khilaf macam aku.

oh, azam?
azam ni banyak maksud, tpi kalau yang tahun baru punya, awal-awal lagi aku dah break. azam macam telur, susah nak jaga senang pecah, baek tak payah simpan.

tahun baru, bila dipantas kedepan siket, aku nampak lebih kosong. tapi aku nak penuhkan ruang-ruang tu dengan lebih kebosanan.lebih dari selalu.

aku nak damping diri sendiri banyak-banyak,
aku nak tanya apa yang aku nak,
aku jawablah.
kalau mampu aku buat, kalau x padan muka aku.

bila kita rasa hidup terlalu singkat, kita mula gelabah dan sedar-banyak lagi yang belum kita rasa (sindrom orang mula tua)

4 comments:

Saira said...

munir vs saira la yerr..
kaki i yg kecik tuh ka?? comell~~~ i like...

Ayie a.k.a Nyei said...

hahahahahhahahahaha munir vs saira takde kaitan hahahak

siddiq said...

saira-btol2. u boleh dibndgkan dgn munir pd stu bhgian je.hahaha.eh due2.

ayie-ade sbnrnya, cbe research dlm2. tibe jee

Saira said...

gtewwww

|| chat ||